pátek 17. března 2017

Mé počiny v roce 2016

Že mi to ale trvalo! První článek roku 2017. A o čem bude? Jen o tom, jaká alba jsem vytvořila v roce 2016.
















Jako první jsem klasicky začala velkým 30-tkovým project-life albem. Ty jsem nakonec vytvořila dvě. Některé příspěvky z těchto alb najdete u mě na blogu nebo ještě na blogu Scrapylife, kde jsem byla minulý rok v DT. 



Během roku jsem si ještě vedla diář. Memory Planner od Heidi Swapp.


K tomu jsem si v dubnu vytvořila instagramové album. To bylo pod vedením Teresy Collins, kterou se podařilo holkám z PA dostat sem, do našeho krásného hlavního města.
Tím jsem také dokončila rok 2015.



Určitě jste si všimli, že na velkých albech nemám dva měsíce. První je červen. Ten jsme totiž trávili u moře a já udělala samostatné album 6x8.


Toto album jste v mých příspěvcích za rok 2016 neviděli. Jen tedy zmíním, že jsem využila tématické kartičky Cestování a letní PL kit. Oboje od PA.





Další album, které jsem minulý rok udělala, bylo takové menší shrnutí svatby mé kamarádky.


V říjnu opět holky z PA uspořádaly WS. Tentokrát to byl Velký kurz PaparoAmo. To pro mě osobně byl vrchol minulého "tvořícího" roku. A ve skrytu duše doufám, že bude i letošní rok! A abych neodbočila, tak i zde jsem si pod vedením holek udělala jedno album. Minialbum, které ještě pořád čeká na fotky :-) 


Následovalo další minialbum. Tentokrát pod vedením Janči B. z design teamu PA.
 

No a další měsíc, který mi ve velkých 30-tkových albech chybí, je prosinec. A to z toho důvodu, že jsem si zkusila udělat adventní album po vzoru December Daily®.


Tímto albem jsem zakončila rok 2016. Už se moc těším na letošní rok. Co všechno zpracuji, co zkusím a na konečný výsledek :-)

Všem, co dočetli až sem, děkuji a doufám, že další článek si přečtete dřív než za tři měsíce.

Krásný víkend
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat