středa 5. dubna 2017

Stránka podle Paige Evans

Není to tak dlouho, co byla v Praze Paige Evans v rámci workshopu pořádaný holkama z Papero Amo. Já na něm nebyla. Odebírám však Page kit, který byl v březnu právě ve znamení Paige Evans a její kolekce Oh my heart. Když jsem viděla, co jste vy všechny, které jste tam byly, vytvořily, rozhodla jsem se jednu stránku zkusit. A jak to dopadlo? To se můžete podívat...






Jako první jsem si z jednoho papíru vystřihla 2 proužky a k bílé čtvrtce, která byla jako podklad, je zatím jen přilepila. Z druhého papíru jsem pak vystřihla všechny možné kytky a postupně je na čtvrtku dávala. Pak už to šlo rychle :-)

Na jednu stranu jsem mezi kytky dala nápis život je fajn. Ten byl součástí kitu.


Pomocí abecedy od Dear Lizzy vytvořila nápis spolu.


A abych nápis aspoň trochu propojila se stránkou, přidala jsem do horního pravého rohu fotky srdíčko, které bylo součástí již zmíněné abecedy.


Pak už jsem jen připevnila proužky pomocí vyšívání.


Nakonec jsem ještě přidala datum.



To je celé. A až na to stříhání těch kytek to bylo velice rychlé :-)


Příště se můžete těšit na minialbum z kolekce Dream on od Pinkfresh studia.

Mějte se krásně!

Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat