sobota 3. listopadu 2018

Velký workshop papero amo


Už několik dní - po dlouhých měsících - mám nutkavou potřebu něco napsat na blog. A sobotní workshop holek z PA přišel jako na zavolanou.








V sobotu 27.10.2018 se konal v kavárně Pracovna další workshop PA. Potom, co nás všechny holky z design teamu PA přivítaly, se šlo tvořit.
Já byla ve skupince, která začala výrobou alba pod taktovkou Pavlínky a Aničky. Přiznám se, že na místě jsem ani nefotila. Všechny fotky tedy vznikly až doma. Na albíčko jsme měly dvě hodiny. Za tuto dobu jsem to nestihla, ale po příchodu domů jsem album dodělala. A výsledek...
 

Daly se dělat různé varianty stránek. Pokud se neslepily úplně všechny strany, dala se udělat i takováto mezistránka.
 Vyzkoušela jsem i nové vyřezávací šablony a v albíčku udělala okénko z lístečku.
Některé strany jsme neslepovaly, abychom mohly udělat kapsičku pro případnou fotku. A já si nějaké ty kapsičky udělala. Např. tuto:
Následovala pauza na oběd. Po obědě  jsem snědla makronku, byla výborná, od Janči S., která mimochodem prohlásila, že byly v barvách balíčku, který jsme dostaly k tvoření :-). Po pauze se pokračovalo. Tentokrát přišla na řadu 30-tková stránka.
Po té co jsem viděla, jaké je zadání a jakou jsem měla fotku, jsem myslela, že ani stránku dělat nebudu. Holky Janča S. a Janča V. však věděly. Skvěle mi poradily a nakonec i stránku doladily. S výsledkem jsem moc spokojená.


Na závěr byl rychlokurz krasopsaní. Ten vedly ty nejzkušenější "krasopisky" Silva s Álou. Tady už jsem byla tedy trochu unavená, ale dala jsem to. Krasopsaní se mi strašně líbí, ale už teď vím, že bez pořádného tréninku to nepůjde. Tady na ukázku mé stránky z písanky, kterou jsme od holek dostaly.
 
 
 
 
Na posledních pár minut jsme dostaly úkol, udělat přání za 10 minut. Tady jsem se nechala inspirovat přáním, které měly holky na ukázku. Tak moc se mi líbilo, že jsem udělala stejné. A tchýně se má na co těšit příští týden :-).


 
Takový byl tedy sobotní Velký workshop PA. Teď už zbývá jen dotvořit ten nádherný kalendář, který jsme od holek dostaly jako dárek.

 
Se Soničkou jsme si říkaly, že nám tak trochu holky přidělaly práci, ale taková krása nemůže zůstat někde v šuplíku. Ta musí udělat radost někomu pod stromečkem.

Na závěr bych chtěla všem moc poděkovat. Bylo to skvělé, ráda jsem vás po dlouhé době všechny viděla a můžu jen říct:

 
Už teď se těším, s čím holky přijdou na jaře. Ale za mě? Myslím, že netřeba zahraničních hvězd. V DT PA jich je spousta.
 
Krásný podzim
Petra



2 komentáře:

  1. Peti, krásné projekty, z přání mi spadla čelist ;) Krásně si to napsala a děkuji za celý DT PA, že Ti (Vám všem) stojíme za to strávit s námi čas lepením!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, vůbec není zač. Já s vámi trávím čas hrozně ráda :-). Už teď se těším na další WS.

    OdpovědětVymazat