středa 19. dubna 2017

Minialbum I/2017



Všechny vás vítám u mého dalšího příspěvku. Tentokrát vám představím jedno minialbum. Mé první letošní rok.









Na posledním PL klubu jsem měla možnost okouknout novinky a moc se mi zalíbila kolekce Drem On od Pinkfresh Studia. Nedalo mi to a něco si koupila. Tato kolekce mi pak posloužila k výrobě tohoto alba.


Do alba jsem ještě několikrát zakomponovala kartičky 3x4 z kolekce Life Noted. Zde je první. Tu jsem přišila pomocí šicího stroje.


Další stránka.


Některé stránky jsem od sebe oddělila vellumem.


Použila jsem i razítka.


Na další stránce jsem si pak přišila kapsičku ze stejného papíru. Fotku jsem pak jen zastrčila.


Další z kartiček 3x4. Ozdobená pouze srdíčkem.


Kartičky jsem vkládala také z toho důvodu, abych měla místo na text.


Další dvoustrana vypadá takto.

                      


Zde jsem ještě udělala dvě fotky na sobě.



Opět vellum doplněný samolepícím chipboardem.


Po odkrytí.


Další použitá kartička 3x4. Tentokrát nalepená hned na kraji.


Zevnitř pak vypadá takto.


Poslední kartička 3x4.


No a blížíme se do finále. Předposlední stránka a opět použitý vellum.


No a na poslední stránce už se jenom spinká :-).


V konečné fázi jsem na vrchní a spodní stranu, přidala transparentní fólii. Přece jenom je to papír, tak ať nám to déle vydrží :-)


Kdyby vás cokoliv zajímalo, neváhejte se zeptat.
Krásný zbytek týdne!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat