pátek 30. prosince 2016

Rok v design teamu Scrapylife

A je to tu! Poslední prosincový příspěvek tohoto roku a zároveň i můj poslední v design teamu Scrapylife. V tomto příspěvku bych se chtěla ohlédnout za celým tímto rokem.






Toto byl úplně první příspěvek, který jsem zde publikovala. Byl to náš "sváteční výlet".





Ukázala jsem vám, jak na Fuseables.




Několikrát jsem vám také ukázala můj diář. 


Nechyběla ani nějaká ta alba.



Některé stránky byly jako inspirace pro PL Story.


Ale nejčastěji jsem vám ukazovala PL stránky.


Které byly sem tam doplněny o velké třicítkové stránky. 




Celkem jsem vám ukázala 58 příspěvků (i s tím dnešním).

Co říci na závěr? Snad jen to, že Lotce moc děkuji za příležitost a možnost být součástí design teamu. A doufám, že alespoň jeden článek někoho z vás inspiroval.

A protože je konec roku, ráda bych vám do toho příštího popřála v první řadě hlavně zdraví a pak pořád nějakou tu inspiraci k tomu našemu papírovému tvoření.

Já sama se teď ráda nechám inspirovat od vás!

Pokud mě i nadále budete chtít sledovat, některé své stránky budu zveřejňovat na svém blogu.

Tímto článkem se s vámi tedy loučím a přeji vám krásný rok 2017!

Petra




Žádné komentáře:

Okomentovat