čtvrtek 8. prosince 2016

Prosincové album po třetí

I tento týden jsem lepila do našeho adventního alba a jsem ráda, že jsem aktuální. Mým velkým pomocníkem je v těchto dnech tiskárna Selphy. Jak pokračuji, se můžete podívat v mém dnešním příspěvku.












Minulý týden jsem svůj příspěvek zakončila fotkou čerta v instagramové kapsičce 4x4. Dnes tedy začnu její druhou stranou.

Na kartičku 4x4 jsem si narazítkovala abecedou Clark´s od Lawn Fawn slovo prosinec. Doplnila jsem ho dvěmi puffy samolepkami ve tvaru hvězdiček.

Následuje stránka s jedničkou. Tady jsem fotografie pouze podlepila papírem a přilepila. Dopsala text a bylo hotovo.
Na druhé straně jsem se snažila embosovat. No úplně se mi to nepovedlo, ale což. I to k tomu patří. Doplnila jsem pouze vystřižením znaků z jednoho papíru. Chtěla jsem, aby mi to ladilo s následující kapsičkou.
Tady je již zmíněná kapsička. Do té jsem vložila visačku s textem.
V neděli pak přišlo na řadu rozsvícení druhé svíčky. Zde je opět použit jen kousek papíru, který jsem pod fotku nalepila.
Další fotografii jsem nalepila na jeden z papírů a doplnila výsekem sněhové vločky a nápisem wonderful winter. Obojí je z této sady.
Pro dny šestého a sedmého jsem použila bílou čtvrtku nastříhanou na rozměr 3x4 inch. Na jednu stranu jsem nalepila fotku a na ní pak dřevěnou šestku.
Druhou stranu jsem si nejdříve celou porazítkovala nápisem pečeme. Teprve pak jsem dolepila fotku. Sedm je vytvořeno pomocí této samolepící abecedy.

To je ode mne pro dnešek vše. Přeji vám krásný víkend!
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat