čtvrtek 22. prosince 2016

Prosincové album část pátá

Předposlední pátek tohoto roku. Den před Štědrým dnem. Doufám, že už máte na zítřek vše hotové a můžete si na chvilku sednout k mému novému příspěvku. 










Dnes začínáme takovou dvoj-kartičkou. Ze spodní strany vrchní kartičky je text a z druhé pak fotografie. Spojené jsou clipsem. Číslovka 12 je ze samolepící abecedy od Heidi Swapp. Použito na většině dnešních fotografií.


Z druhé strany fotografie jsem nalepila visačku ze sady papírových výseků z kolekce Snow & Cocoa.

předchozím článku jsem skončila přípravou sklenice. Tu jsem dnes z druhé strany polepila bílým papírem. Na ten jsem napsala text a doplnila vystřihnutými stromečky z jednoho papíru 6x6 z kolekce Snow & Cocoa.
Následuje fotka kapříka, kterého vytvořil mladší syn. Fotku jsem podlepila jedním papírovým výsekem a nalepila na craftový papír co jsem doma našla.
Na jednu z dalších kartiček je nalepena jen samolepící fráze z této sady. Opět kolekce Snow & Cocoa.
Jako další je fotografie, na kterou jsem nápis 4.adventní neděle udělala pomocí Smash Label Makeru. Použita růžová páska, která není v základním balení.
Druhá strana této fotografie patří textu, který jsem doplnila jednou samolepkou z této sady.
Mezi tuto textovou kartičku a následující fotky jsem použila vellum. Na ten jsem nalepila dřevěný chipboard ve tvaru vánoční ozdobičky. Další fotografie ukazují, jak kluci zdobí stromeček.
Zmíněnou fotku jsem nalepila na přehnutý papír 6x6, doplnila nápisem (Smash Label Marker) a frázovou samolepkou.
Jako poslední vám ukáži, jak chlapečci píší Ježíškovi :-). Opět použit papír 6x6 z kolekce Snow & Cocoa. Doplnila jsem pouze puffy samolepkou jelínka.
Obálku na dopis už jsem měla připravenou. Nalepila jsem na ní však ještě jeden papírový výsek.

Na tomto typu alb mě baví, že člověk může kombinovat skoro všechno :-).
 
A co vy? Jak zpracováváte váš vánoční čas. Project Life nebo také album? Pochlubte se!

A protože je zítra Štědrý den, přeji vám všem, abyste si zítřek krásně užili. Dětem bohatého Ježíška. A pro nás tvořilky alespoň jeden "scrap" dárek.


Mějte se krásně a příští týden opět na stejném místě!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat