čtvrtek 15. prosince 2016

Prosincové album část čtvrtá

Tento týden utekl, ani nevím jak. Pátek je tedy opět tady a já vám přináším čtvrtou část  našeho adventního alba.












Dnešní článek začínáme osmým prosincovým dnem. Na papír 6x6 kolekce Snow & Cocoa  jsem přilepila, pouze po krajích, fotografii. Potřebovala jsem místo pro zasunutí visašky.
K fotce jsem pak ještě dolepila tučňáčka, který mi zbyl z výroby vánočních přání. Nápis je vytvořen pomocí Smash Label Maker.



Na visačce je nalepen vytvořený obrázek.


Druhá stránka vypadá takto. Fotka je podlepená zbytkem papíru, co mi zbyl. Z jednoho šestkového papíru je ještě vystřižená část s nápisem december. K tomu je razítkem označeno číslo 9. Nápisy my favorite a today je z tohoto archu samolepících frází. Celá stránka je pak ještě doplněna puffy samolepkou zajíčka. Vše kolekce Snow & Cocoa.


Následuje kartička 6x4. Tady jsem použila ještě kousek průhledné fólie. Nechtěla jsem si proděravět fotku s kafíčkem :-). Číslovka 10 je ze samolepící abecedy od Heidi Swapp. Kartička je pak ještě doplněna o jednu samolepku odsud. Text bude teprve dopsán...


Z druhé strany je pouze fotografie doplněná nápisem, který je opět vytvořen pomocí Smash Label Maker. Jen je použita růžová páska. Číslovka 11 je z této samolepící abecedy. Opět od Heidi Swapp.


Poslední, co jsem si stihla připravit, je tato sklenice. Do té jsem si vložila stromečky, hvězdičku, flitr. Víčko obtočila provázkem. Na ten jsem ještě upevnila jeden papírový výsek. Vše je z této sady. Do alba uchyceno opět pomocí průhledné fólie.


Toto je ode mne pro dnešek vše. Krásnou poslední adventní neděli všem!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat