čtvrtek 21. dubna 2016

Instagramové album podle Teresy Collins + dárek

Dnes bych vás ráda pozvala k nakouknutí do mého instagramového alba, které jsem dělala po vzoru Teresy Collins. Tímto albem jsem také dokončila rok 2015. Uff!













Abych minulý rok ukončila, musela jsem ještě zpracovat fotky z našeho podzimního profi focení. Workshop s Teresou Collins na téma Instagramové album mi teda přišlo vhod.


Po otevření vypadá album následovně:


Z druhé strany visačky jsem pak napsala událost a datum. Do kroužkové vazby vložila dřevěný výsek naše rodina.


Přestože v albu bylo 10 plastových kapes, použila jsem jen jednu jedinou:
Teresa Collins je známa svou zálibou ve zlaté. Doma jsem tedy hledala ve svých zásobách všechno, co tuto barvu mělo. Zadní strana kapsy je pak vyplněna dvěmi kartičkami z instagramových sad Sherr Metallic a Studio Gold.
Hlavní dominantou tohoto alba je lepení fotek na rozstříhané třicítkové papíry např.takto:

Jednotlivé papíry s fotkami jsou pak prokládány velumem či potištěnou transparentní fólií: 
Nastříhané proužky papíru jsou přehnuté a spojené různými kancelářskými sponkami. Uvnitř pak vzniká prostor pro další fotku nebo journaling.
Nakonec vám ještě ukážu využití visačky:
Z druhé strany:



A teď konečně k tomu dárečku pro jednu z vás. Na workshopu jsme dostali nafocené instagramové album Teresy Collins jako takový návod, jak album vytvořit. A protože já už mám své album hotové, rozhodla jsem se ho jedné z vás darovat. Stačí jen pod tento článek do komentářů uvést, proč byste si chtěla zrovna vy vytvořit album podle Teresy.
Můj syn pak jednu z vás 28.4. vybere a její jméno pak uvedu na konci článku v pátek 29.4.

Krásný víkend!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat