čtvrtek 28. dubna 2016

Project Life - Week 12

Je tu zase pátek a s ním i další můj příspěvek. Tentokrát to bude 12. týden. Je to takový miš maš všeho možného materiálu. Kdybych vařila, řekla bych "co dům dal" :-). V tomto případě je to však spíš, co se mi k tomu hodilo.


Ke zpracování tohoto týdne jsem si vybrala kapsu designu A od Becky Higgins.


Na úvodní kartičku s označením týdne jsem použila Everyday Core kit, samolepící abecedu a pár enamelek, které mi propojují celou stránku.

Fotku na další kartičce jsem podlepila čistě bílou kartičkou a  navrch použila jednu průhlednou s nápisem good times z Overlay Value kitu. Ozdoba this tam patří také. Jen jsem ji dozdobila enamelkou ve tvaru srdíčka.
Následující kartička 6x4 byl trochu boj. Na čistě bílou kartičku jsem nalepila rámeček, ozdoby a propisoty z této sady: Frame kit 4x4. Doprostřed pak napsala text.
Poslední kartička na této straně je textová s mojí středeční historkou. Text je dlouhý a ke stránce se to moc nehodilo. Abych to trochu rozbila, na acetátovou fólii jsem přicvakla nápis noted z kolekce Life Noted - Acetate Die-Cuts.
Kartičky 3x4 jsou mix kolekcí Favorite Things a September Skies od Becky Higgins.

Druhá strana je z našeho nedělního výletu:
Úvodní kartička a kartička s nápisem super je z Picturesque core kitu.


Obě textové kartičky jsou z již zmíněné kolekce September Skies. Předěl na této kartičce jsem vyšila.
Druhou stranu kapsy jsem tedy propojila dřevěnými výseky a samolepící abecedou.

To je ode mne pro dnešek vše. Zbývá mi však oznámit výherce z minulého týdne, kterého vylosoval můj syn.



Vítězkou je Ivana Šarmírová.

Vám ostatním děkuji a přeji krásný víkend!
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat