čtvrtek 10. března 2016

Víkendový výlet


Všední dny šestého týdne jste mohli vidět v minulém příspěvku nebo se na ně můžete podívat zde. Dnes pro vás mám náš víkendový výlet do Mělníka a taky jednu třicítkovou stránku.












Design kapsy je dán karnevalovou, páteční událostí. Stačilo tedy jen vybrat fotky, kartičky a zařadit do příslušných kapes. Výsledek vypadá takto:


Použité kartičky jsou z Kiwi a Open Book core kitů. Na jednu popisovou kartičku jsem vystřihla z letáčku znak muzea. Na druhou pak přicvakla útržek ze vstupenky.
Na výplňovou kartičku je použit nápis its a good day z Frame Kitu od Heidi Swapp.

Jedna fotka se mi moc líbila a v kapse už pro ni nebylo místo, tak jsem se rozhodla pro třicítkovou stránku:
K její výrobě jsem použila kolekci Wonder od Create Paper. Z této kolekce jsou i velká písmena, ze kterých jsem udělala nápis SMILE.
Z jednoho papíru jsem pak vystříhala domečky a postupně je na sebe skládala pomocí 3D lepíků:

Náš nedělní, vlastně i valentýnský, výlet jste viděli a mně nezbývá nic jiného než se s vámi rozloučit a popřát vám krásný víkend.

Petra



Žádné komentáře:

Okomentovat