pátek 27. května 2016

Project Life - Nedělní procházka

Pátek je opět tady a já vás vítám u mého dalšího příspěvku. Tentokrát to bude nedělní procházka v zámeckém parku Štiřín. Sem jsme zavítali z nedalekého zámku Berchtold, což  jste mohli vidět zde.













Pro tuto procházku jsem zvolila kapsu designu A.
V první kapsičce 3x4 inch jsem použila kartičku z kolekce Dreamy od Becky Higgins, na kterou jsem přilepila papírovou visačku z kolekce Finders Keepers od Amy Tangerine.

Do poslední kapsičky 3x4 inch jsem vložila fotku s motýlem, ten však mezi spadaným listím zanikal. Použila jsem tedy vellum, do kterého jsem vystřihla otvor přesně na velikost motýla. Ten jsem na fotku pouze přiložila a zastrčila zpět do kapsičky. Motýl teď krásně vynikne.

Na journalingovou kartičku jsem pak nalepila samolepku s nápisem documented ze samolepkové sady kolekce Open Book od Maggie Holmes.

Celou stránku jsem pak propojila bílou samolepící abecedou.
 

Ke kapse designu A jsem také po dlouhé době sáhla po kapse třícítkové. Nepamatuji se, kdy naposledy jsem vytvořila jednu velkou stránku.

To je ode mne dnes vše.
Loučím se s vámi a přeji vám všem krásný víkend!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat