čtvrtek 2. června 2016

Project life - week 14

Týden 14. Když se na něj dívám, tak zjišťuji, že tentokrát je na fotkách jen mladší syn. V podstatě se není čemu divit. Starší chodí do školky a navíc se toho tenhle týden ani moc nedělo.













Kapsa designu A je doplněna kartičkami hned ze třech kolekcí. Jako první novinková Currently. Tu jsem použila na úvodní kartičku, kterou jsem ještě doplnila samolepící abecedou taktéž z novinkové kolekce a to Better Together od Amy Tangerine. Z této kolekce je pak i šipka ukazující týden 14.


Z kolekce Curently jsou i následující kartičky 6x4 inch. Na první jsem za pomoci skalpelu nápis z části vyřízla a fotku vložila pod něj.

Na druhé jsem fotku podlepila papírovým výsekem z téže kolekce. Srdíčko je pak z již zmíněné kolekce Better Together (stajná sada samolepek jako je šipka označující týden).
Další kolekce, kterou jsem použila je, Neapolitan Dear Lizzy. Z té jsou kartičky 3x4 inch.
No a poslední je Favorite Things, z níž je poslední kartička 6x4 inch.

Tímto se s vámi pro dnešek loučím a užijte si víkend!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat