pátek 29. ledna 2016

3 stránky aneb náš týden číslo 3

Protože první lednové týdny docela často sněžilo a moji chlapečci milují dovádění ve sněhu, vyšel nám týden číslo 3 na krásné tři stránky :-)





Přestože mám tento týden na 3 strany, jejich zhotovení mi nezabralo moc času, pojala jsem to velice jednoduše. Fotky jsem nalepila na bílé kartičky, pokud nemáte, můžete použít bílou čtvrtku a obě stránky propojila nápisy ze samolepící abecedy Happy Things Mini Alphabet Stickers . Některé fotky jsem ještě dozdobila nějakou tou dřevěnou ozdobou a enamelkou. Kapsa je pak ze Small Variety Pack 6.

Moc se mi líbila jedna společná fotka kluků, tak jsem se rozhodla po dlouhé době udělat 30-tkovou stránku. V šuplíku už mi nějaký čas leží papíry a ozdoby Fuseables a tak jsem vytáhla Fuse a vrhla se na to:-)
Za sebe musím říct, že se mi s touto kolekcí velice dobře pracovalo. Pokud někdo váhá nad její koupí, doporučuji:-).


A co vy? Už máte hotový váš třetí týden nebo doháníte resty z minulého roku?


Přeji vám krásný víkend a příští týden se na vás budu zase těšit:-)

Petra





Žádné komentáře:

Okomentovat