čtvrtek 14. ledna 2016

Titulní stránka k PL albu 2016

Tak tu máme to, co jsme vlastně všichni očekávali. Sociální sítě se pomalu, ale jistě začínají zaplňovat titulními stránkami k albu na rok 2016. A ani já nejsem výjimkou...




Pro letošní rok mi padlo do oka album z kolekce Everyday. A v tomto duchu mám i úvodní stránku z této kolekce. Zbývalo jen vybrat kapsu, do které úvodní stránku zpracuji. Nakonec jsem vybrala čtvercovou.

Vybrané fotky jsem podlepila bílou čtvrtkou a vložila do příslušných kapes. Ty jsem doplnila 4x4 kartičkami z již zmíněné kolekce.


Kartičku everyday moments jsem pak vyrobila tak, že nápis everyday jsem obkreslila lihovou fiksou na transparentní fólii. Nápis moments je pak z chipboards stickers.



Na kartičku here is the story pak zbývalo jen nalepit číslovky 2016.




Když jsem celou stránku dodělala, byla jsem s výsledkem velice spokojená. Avšak jen do chvíle, než jsem si uvědomila, jaký bič jsem si na sebe ušila...týden číslo jedna totiž budu muset udělat tak, aby mi ladil k černozlatým glitrům z úvodní stránky. Inu, výzva je výzva :-)
Moji titulní stránku už tedy znáte. A co vy? Už máte tu svoji hotovou? Pokud ne, neváhejte, vytvořte a zapojte se do PL Story.

Žádné komentáře:

Okomentovat