čtvrtek 21. ledna 2016

takové jedno "mini album"




Nevím jak vy, ale já ráda koukám na různé sociální sítě. Hledám tam a občas i nacházím inspiraci. Však posuďte sami, na co jsem narazila...




Co budete potřebovat:
2 papíry 30x30cm
řezačku
rýhovačku
lepidlo
ozdoby
fotky :-)
a kolekci Wonder od Crate Paper

Postup:

Z vybraných papírů si uřízneme čtverce 20x20cm




Zleva i zprava pak vyměříme 5cm a po celé délce uděláme rýhu na rýhovačce. Platí pro oba čtverce. Když máme toto hotové, kolmo na rýhy papíry uprostřed rozřízneme. Máme tedy 4 stejně velké obdélníky.







Teď si dva stejné obdélníky vezmeme a pečlivě je dáme zpět k sobě. Do každého rohu dáme lepidlo nebo lepící pásku (na stranu, kterou chcete mít uvnitř). A kolmo na rýhy přilepíme druhý rozříznutý čtverec.


Po slepení nám tedy vznikne opět jeden čtverec 20x20cm. Následně čtverec z jedné strany otevřeme a dle rýh pořádně ohneme.



Když máme takto připraveno, nezbývá nám nic jiného než nalepit fotky, ozdobit, dopsat text...prostě cokoliv vás napadne:-). Já ozdobila například takto:

Abyste si dokázali představit, jak celé "mini album" vypadá, natočila jsem ho pro vás na video:-)

 



Pokud se vám tento nápad líbí stejně jako mě, přeji příjemné tvoření :-)
Petra








Žádné komentáře:

Okomentovat